Thomas Holt – Ekskluzywny wywiad by NANA

thomas holt wywiad

Czy zastanawiało Was kiedyś jak wygląda tworzenie Paladins „od kuchni”? Teraz macie szansę dowiedzieć się nieco na ten temat jak i na wiele więcej innych rzeczy dzięki wywiadowi z Thomas’em Holt’em, który przeprowadziła NANA specjalnie dla polskiej społeczności!

W artykule został ukryty kod na pewną skórkę! Czy uda się Wam go znaleźć? 


ENGLISH VERSION BELOW


Czy mógłbyś się przedstawić oraz zdradzić nam dokładnie czym zajmujesz się w Hi-Rez Studios oraz przy samej produkcji Paladins?

Witajcie. Nazywam się Thomas Holt i jestem Dyrektorem Artystycznym Paladins. Przy rozwoju gry w Hi-Rez Studios jestem odpowiedzialny za wyznaczanie kierunku wizualnego oraz ustanawianie stylu artystycznego dla Paladins. Pracuję także z zespołem artystycznym przy rozwoju oraz projektowaniu niesamowitej jakości obrazu, która zwiększenia satysfakcję graczy. Rozwijając uniwersum Paladins pracuję z rożnymi działami z zespołu programistów jak i również z zewnętrznymi grupami (takimi jak te odpowiedzialne za marketing, esport itp.) przy prezentacji gry.

Ile osób zaangażowanych jest w tworzenie Paladins?

Wiele pojedynczych jednostek jak i różnorodnych działów o rożnych specjalnościach, które są odpowiedzialne za stworzenie czegoś tak złożonego i dużego jak Paladins. Nawet po za wewnętrznym zespołem programistycznym mamy wiele innych agencji, partnerów oraz dodatkowych działów i grup Hi-Rez, które pomagają zadbać o nieustanny rozwój oraz ulepszenie Paladins.

Jak długo zajmuje stworzenie nowego Czempiona oraz nowej mapy?

Podczas gdy ścieżki tworzenia oraz zaangażowane jednostki są inne przy tworzeniu nowych map do gry oraz Czempionów, jedno jak i drugie zazwyczaj zajmuje wiele miesięcy. Obie z tych rzeczy wymagają początkowego czasu projektowania w celu ustalenia wizji jak i planu rozwoju, jak i obszernych testów i iteracji poza samym czasem produkcji.


nowy czempion w paladins


Ciągle zaskakujecie nas nowymi postaciami. Czy macie ustalony jakiś limit Czempionów czy będziecie ciągle tworzyć nowe (jak to ma miejsce m.in. w League of Legends)?

Wciąż mamy wiele osobowości, trybów gry oraz pomysłów, które chcielibyśmy wprowadzić do Królestwa. Ważną dla nas rzeczą, ze względu na jakość rywalizacji w grze, było jak najszybsze wprowadzenie wielu z tych pomysłów jak i posiadanie listy Czempionów, która wspiera typ strategii oraz głębię, w koło której zostało zaprojektowane Paladins. Było to dla nas sporą presją oraz naciskiem przez ten ostatni rok, co było powodem dla którego widzieliście tak wiele Czempionów wydawanych tak szybko. Teraz, gdy mamy już listę, która wspiera obrane przez nas cele, zauważycie, że prędkość z którą ukazywać się będą nowe postaci, znacznie się zmniejszy w porównaniu do poprzedniego, niesamowicie szybkiego tempa (wydaje mi się, że przez jakiś czas wydawaliśmy nowego Czempiona średnio co 3 tygodnie). Aczkolwiek w dalszym ciągu mamy wiele postaci w fazie rozwoju oraz wiele innych świetnych rzeczy, które chcielibyśmy zrobić w celu rozszerzenia oraz dalszego rozwoju uniwersum Paladins.

Czy planujecie wprowadzenie większej ilości bohaterów, którzy nie są ludźmi jak m.in. Makoa lub Drogoz?

Jedną z największych zalet Paladins jest niesamowicie różnorodny i fantastyczny świat, w którym się znajduje. Choć Królestwo przede wszystkim tworzone jest dla ras typu humanoidalnego, to w dalszym ciągu istnieje wiele nowych i ekscytujących ras, które chcielibyśmy kiedyś wprowadzić, jak i również ukazać i wypełnić aspekty unikalnych ras i typów postaci, które zaprezentowaliśmy do tej pory.


pluszak makoa


Która z postaci jest Twoją ulubioną oraz pracę nad którą najmilej wspominasz? Jaka postać według Ciebie wymaga natomiast nieco przeróbek by bardziej pasować do obecnego świata w Paladins?

Szczerze mówiąc, jest to trudne pytanie. Jest wiele do których mam specjalne przywiązanie lub mają w sobie coś co lubię, szczególnie gdy posiadają wszystkie te rzeczy, które tworzą postać tym, kim jest (ich osobowość, projekt wizualny, rozgrywka, fabuła, itp.). Jeżeli chodzi o to kim gram, jestem obecnie dość zróżnicowany. W grach zawsze wybierałem postacie zadające obrażenia/ADC/czy też snajperów, ale w przypadku Paladins odkryłem, że świetnie się bawię jako tank, a nawet podoba mi się granie na roli supporta.

Czy macie w planach tworzenie bardziej specyficznych map ze środowiskiem „nie z tego świata”? Coś na przykład podniebnego pałacu lub podwodnego świata?

Dzięki uniwersum, które tworzymy w Paladins, mamy tak wiele fantastycznych opcji jak i miejsc, które są dla nas dostępne, myślę że będziemy odkrywać Królestwo przez jeszcze długi czas. Naszym celem jest wykorzystanie tych miejsc w przypadku naszych map, aby jeszcze bardziej wzbogacić nasze uniwersum i pomóc opowiedzieć historię Paladins, przez co naszym obecnym planem jest utrzymanie wszystkich map w kanonie.

Zostały zaprezentowane nam mapy, które ściśle wiążą się z historią Pip’a oraz Ruckus’a – czy możemy spodziewać się większej ilości nawiązujących bezpośrednio do lore bohaterów?

Tak. Mapy są dla nas świetnym sposobem by ukazać więcej historii związanych z Królestwem oraz naszymi Czempionami. Jest to dobra okazja by dać graczom możliwości na poznanie ich jak i świata, który odkrywamy lepiej i głębiej.

Czy są jakieś rzeczy, które marzą Ci się i nad którymi będziesz skrupulatnie pracował aby pojawiły się w grze?

Bardzo dużo. Paladins reprezentuje sobą wielkie uniwersum, które ma spory potencjał oraz zapewnia wiele zabawy w byciu kreatywnym i opowiadaniu historii jako deweloper gry. Jest to fikcyjne uniwersum, które chciałbym widzieć jak się rozrasta oraz rozprzestrzenia dzięki naszym społecznościom, jak i wsparciu od graczy.


paladins turnieje


Esportowa scena Paladins prężnie się rozwija przyciągając uwagę znanych głównie z CS:GO drużyn należących do WESA. Jakie były Twoje reakcje na początkowe planowanie i pierwsze tygodnie PPL z WESA? Czy masz ulubioną drużynę?

Esport w Paladins jest niesamowity. Gry są ekscytujące i zachęcające do oglądania. Uwielbiam oglądać mecze, w których gracze pokazują umiejętności oraz strategie na najwyższym, profesjonalnym poziomie. Jest to świetna wizytówka dla wielu rzeczy, które dają w ten sposób Paladins głębię oraz sprawiają, że się tak przyjemnie w to gra. Miałem przyjemność spotkania się i spędzenia czasu z wieloma graczami, przez których jak i przez nasz świetny zespół produkcyjny, jestem niesamowicie wdzięczny za to, że mamy tak świetną scenę. Niedawno ogłosiliśmy wiele, naprawdę sporych rzeczy, które pokazują jak bardzo nasza scena esportowa się rozrasta i jestem bardzo podekscytowany na myśl o tym co nas czeka. Jeśli chodzi o ulubioną drużynę, generalnie nie mam żadnej ulubionej (choć ostro oceniam na podstawie marki i logotypu), ponieważ głównie skupiam się na rozgrywce oraz chcę zobaczyć niesamowite gry na najwyższym poziomie.


ENGLISH VERSION


thomas holt interview

English version of this interview is exclusively available in the newest issue of Paladins Community Magazine.
Click HERE to read it now!


Czy spodobał Wam się wywiad? Mamy nadzieję, że tak! Czekamy na Wasze opinie w komentarzach oraz obiecujemy, że to nie koniec niespodzianek jakie mamy dla Was w zanadrzu! PCLG3EF5AA8270907

News by NANA9493 @ PaladinsPoland.pl

NANA9493

NANA9493

Redaktor at Paladins Poland
Od najmłodszych lat miłośniczka krajów Dalekiego Wschodu, a w szczególności Chin. Uwielbia poszerzać swoje horyzonty, głównie poprzez podróże i poznawanie nowych ludzi. Fanka kuchni orientalnej, kinematografii oraz gier wideo. Skrupulatna w działaniu oraz oddana swoim pasjom.
NANA9493

Latest posts by NANA9493 (see all)