Paladins Strike – Patch Notes CB05

paladins strike patch notes 5

Witajcie wszyscy! Kiedy zaktualizujecie Paladins Strike zauważycie, że pozmienialiśmy trochę tu i tam…


Oblężenie jest od teraz „podstawowym” trybem rozgrywki i będzie zawsze rankingowe.
Dodaliśmy również manualne przeładowanie, oraz regenerację zdrowia poza walką. Ponadto do rotacji została dodana nowa mapa w trybie oblężenia, zawierająca budynki i wiele nowych rozwiązań dla rozgrywki.

Przez następne miesiące planujemy wiele eksperymentów (niektóre większe od innych), aby dowiedzieć sie jakie rozwiązania rozgrywki będą odpowiadać nowym graczom, jak i weteranom.
Oznacza to, że mogą występować nagłe wahania balansu, oraz stabilności rozgrywki. Mamy nadzieję, że dołączycie do nas podczas tej jakże ważnej fazy rozwoju i podzielicie się z nami waszymi konstruktywnymi opiniami.
Naszym celem jest stworzenie najlepszego jak to możliwe doświadzczenia z rozgrywki dla ciebie, oraz innych.
Pragniemy stworzyć grę która przetrwa przez wiele długich lat.

W razie jakiś pytań prosimy o pisanie na Discordzie Paladins Strike, zachęcamy również do brania udziału w trwających dyskusjach, czujcie również swobodę w pisaniu do nas na naszych mediach społeczniościowych.
DZIĘKUJEMY ZA WASZE WSPARCIE!

– Lionheart


Nowa Bohaterka: Ash, Machina Wojenna


  • Umiejętności
    • Burst Cannon: Wystrzeliwuje kulę armatnią, który wybucha zadając obrażenia obszarowe w wysokości 140 punktów obrażeń.
    • Kinetic Burst: Nagrzewasz swój następny pocisk, który po wystrzeleniu spowoduje odepchnięcie wszystkich wrogów w promieniu stożka, zadając przy tym 280 punktów obrażeń.
    • Bash: Obniżasz swoje ramię i przesz do przodu, wybijając przy tym pierwszego napotkanego wroga w powietrze zadając 240 punktów obrażeń.
    • Siege Shield: Umieszczasz przed sobą tarczę oblężniczą o wytrzymałości 1000 punktów życia, tarcza przesuwa się do przodu i trwa 6 sekund.
    • Assert Dominance: Wyskakujesz do przodu i wbijasz swój sztandar w ziemię, wyrzucasz przy tym wrogów w powietrzę i tworzysz dla siebie strefę nietykalności, która trwa 6 sekund. Musisz przebywać w strefie, aby pozostać nietykalnym.
  • Karty Legendarne
    • Fortress Breaker: Siege Shield porusza się o 50% wolniej i jest o 50% większa.
    • Rally Here: Spowalnia o 80% wrogów znajdujących się w strefie nietykalności, przez 3 sekundy.
    • Battering Ram: Stajesz się odporny na kontrolę tłumu podczas trwania Shoulder Bash, ponadto wypychasz wrogów razem ze sobą, aż do końcowego punktu zasięgu tej umiejętności.
  • Talenty
    • Tier 1
      • 1. Dostajesz 15% redukcji obrażen obszarowych
      • 2. Prędkość przeładowania zwiększa się o 50%
    • Tier 2
      • 1. Prędkość ruchu zwiększa się o 20%
      • 2. Redukuje czas odnowienia Siege Shield o 3 sekundy
    • Tier 3
      • 1. Zwiększa zdrowie Siege Shield o 1000
      • 2. Przywraca 400 punktów życia za każde trafienie wroga z Shoulder Bash
    • Trier 4
      • 1. Sojusznicy zadają dodatkowe 15% obrażeń kiedy znajdują się w strefie Assert Dominance
      • 2. Maksymalna ilość punktów życia zwiększa się o 35%
    • Tier 5
      • 1. Wrogowie, którzy zostaną wepchani w ścianę zostają ogłuszeni o 1 sekundę dłużej
      • 2. Redukuje czas odnowienia Shoulder Bash o 2s

NOWE SKÓRKI

  • Dowódca Ash
  • Wystrzałowa Ash
  • Zodiakalna Ying

NOWY EVENT

  • PACZKA WIOSENNEGO FESTIWALU, CENA: 999 KRYSZTAŁÓW
  • Zawiera:
    • Wystrzałową Ash
    • Zodiakalną Ying
    • Ikonę księżycowego szczeniaczka

Nowa Zawartość

  • Mapy do trybu oblężenia zostały zmienione tak, aby mogły zawierać pomieszczenia i budynki.
  • Na krańcach map pojawiły się klify z których gracze mogą wypaść.
  • Gracze mogą od teraz przeładowywać manualnie za pomocą przycisku znajdującego się w prawym dolnym rogu interfejsu.
  • Gracze mogą od teraz chwalić się znajomym z Facebooka swoimi statystykami, oraz zakupami.
  • Gracze, którzy połączą się z Facebookiem mogą od teraz zapraszać swoich znajomych do gry.
  • Zoptymalizowaliśmy samouczek dla nowych graczy.
  • Dodano wsparcie dla wielu języków.
  • Dodano autokorektę podczas pisania na czacie.

Balans

  • Przyzwania
    • Juggernaut od teraz będzie nacierał tylko wtedy gdy gracze znajdują się w pobliżu.
    • Punky życia Juggernaut-a będą wzrastać z czasem. Dodano pasywną umiejętność regeneracji życia graczy, którzy znajdują się w pobliżu Juggernaut-a.
    • Dodano dynamiczny efekt paska życia wieży obronnej, kiedy trwa przyzwanie.
  • System Walki
    • Pasek zdrowia dynamiczniej się zmienia kiedy tracimy punkty życia.
    • Zoptymalizowaliśmy wyświetlanie liczby punktów zadanych obrażeń, oraz zmniejszyliśmy opóźnienie wyświetlania tychże liczb.
    • Dodaliśmy VFX podczas progresji punktów przejmowania celu.
    • Dodano efekt wizualny przy avatarach graczy, który wskazuje gotowość arcyzdolności sojuszników.
    • Zoptymalizowano efekt wizualny ekranu, pojawiający się wtedy kiedy mamy mało punktów życia.
    • Dodano efekt „odetchnięcia” do ramki ekranu wyświetlający się w czasie regeneracji punktów życia poza walką.
  • Oblężenie
    • Dodano dynamiczny efekt, wyświetlający się kiedy następuje wzrost paska progresji.
    • Zmieniono ikonę wózka w trybie oblężenia.
    • Do minimapy dodano lepsze oznaczenie ścieżek.
  • Gameplay
    •  Zoptymalizowano odepchnięcia.
    • Gracze będą regenerować punkty życia jeżeli pozostaną 5 sekund poza walką.
    • Zredukowano maksymalną ilość punktów życia wszystkich bohaterów.
    • Dodano mechanikę powodującą zwrot ilości punktów naładowania arcyzdolności. Jeżeli postać umrze podczas trwania arcyzdolności, pewna część naładowania zostaje zwrócona.
    • Dodano możliwość przestawiania umiejętności wedle woli gracza.
    • Dodano koło czasu odnowienia dla umiejętności, które zbierają ładunki.
    • Dodano dynamiczny wskaźnik zdolności.
    • Dodano wskaźnik statusu do wskaźnika punktów życia.
  • Balans bohaterów
    • Barik:
      • Turret: ma teraz dwa ładunki
    • Makoa:
      • Dredge Anchor: Poprawiono ścieżkę lotu kotwicy.
    • Fernando:
      • Flame Lacne: Od teraz energia odnawia się po krótkim odstępie czasu zaraz po tym jak skończymy strzelać.
    • Evie:
      • Ice Block: Dodano efekt na końcu trwania umiejętności, który skaluje obrażenia zależnie od tego jak długo było się zamrożonym.
    • Androxus:
      • Nether Step: Odnawia się co 10 sekund i teraz ma maksymalnie 2 ładunki.
      • Legendarna Karta Dark Stalker: Nether Step ma teraz 3 ładunki i nie są one ze sobą połączone, co oznacza że każdy ładunek ma teraz swój własny czas odnowienia.
    • Skye:
      • Wrist Crossbow: Dodano specjalny efekt wizualny po ujawnieniu się z ukrycia.
    • Viktor:
      • Iron Sight: Zwiększono czas odnowienia umiejętności.
      • Hustle: Zwiększono czas odnowienia umiejętności:
    • Ying:
      • Illusion: Dodano znacznik obaszaru w którym następuje uzdrowienie.
      • Resonance: Poprawiono uzdrowienie pobliskich sojuszników, które jest od teraz równe obrażeniom zadanym przez wybuch iluzji.
    • Bomb King:
      • King Bomb: King Bomb od teraz wybucha automatycznie przy styczności z przeciwnikiem, oraz ma zwiększony czas ładowania przed wystrzałem.
    • Drogoz:
      • Dragon Punch: Dodano nowy specjalny efekt wizualny i zwiększono czas ładowania przed wystrzałem.

News by Soulhedge | PaladinsPoland.pl

Lukash

Lukash

Nazywany polskim symbolem kappy, student informatyki, wielki fan Marvela i serii Assassin’s Creed. Udaje, że zna się na grafice. W Paladins gra od CB10 i zna się na tej grze jak Sombra na hackowaniu.
Lukash

Latest posts by Lukash (see all)